Zag in eerste instantie het weer er goed uit, nu wordt een "grote kans" op "onbestendig weer met temperaturen enkele graden beneden normale waarden" gegeven door het KNMI. Iets minder goed nieuws dus, maar het weerbericht is soms net zo veranderlijk als een transgender, dus we blijven moed houden voor 30 juni.
Het is nog steeds mogelijk om gezellig mee te komen doen (ongezellig is uitgesloten), want het maximaal aantal mensen wat in de tuin past is nog niet bereikt.
Voor zij die wat minder bekend zijn, de locatie is vlakbij Schiphol (en zal binnenkort per pb aan de deelnemers worden doorgegeven), goed te bereiken met eigen vervoer, en per ov kun je afgehaald worden van het station! (Dezelfde avond terugbrengen is wat mij betreft niet mogelijk, maar misschien is er een ander die nuchter blijft).
Tot nu toe tel ik 13 of 14 deelnemers, voor de inkopen: Je hoeft dus niet voor iedereen een stuk vlees en een 6-pack bier of fles wijn mee te nemen, want zoveel gaat er bij de meesten niet in.
Wel verneem ik graag op korte termijn wie wil blijven slapen, en wie het logeerbed (1-persoons) en luchtbed (2-persoons) willen reserveren. Mensen die dat niet tijdig doen kunnen ook overnachten, maar dienen zelf hun slaapgelegenheid mee te nemen.
Stoelen zijn op dit moment nog niet nodig, een extra bbq wel...........hebben we die?
Als er nog vragen zijn, stel die dan ook graag.......wie weet hebben we wel een antwoord.
Aan het eind van de week of in het weekend volgt het laatste nieuws!
Madeleine en Claudia