DE BBQ

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
La-Clau

Re: DE BBQ

Bericht door La-Clau »

De na-weekendse BBQ update dan.

Zag in eerste instantie het weer er goed uit, nu wordt een "grote kans" op "onbestendig weer met temperaturen enkele graden beneden normale waarden" gegeven door het KNMI. Iets minder goed nieuws dus, maar het weerbericht is soms net zo veranderlijk als een transgender, dus we blijven moed houden voor 30 juni.

Het is nog steeds mogelijk om gezellig mee te komen doen (ongezellig is uitgesloten), want het maximaal aantal mensen wat in de tuin past is nog niet bereikt.
Voor zij die wat minder bekend zijn, de locatie is vlakbij Schiphol (en zal binnenkort per pb aan de deelnemers worden doorgegeven), goed te bereiken met eigen vervoer, en per ov kun je afgehaald worden van het station! (Dezelfde avond terugbrengen is wat mij betreft niet mogelijk, maar misschien is er een ander die nuchter blijft).

Tot nu toe tel ik 13 of 14 deelnemers, voor de inkopen: Je hoeft dus niet voor iedereen een stuk vlees en een 6-pack bier of fles wijn mee te nemen, want zoveel gaat er bij de meesten niet in. :mrgreen:

Wel verneem ik graag op korte termijn wie wil blijven slapen, en wie het logeerbed (1-persoons) en luchtbed (2-persoons) willen reserveren. Mensen die dat niet tijdig doen kunnen ook overnachten, maar dienen zelf hun slaapgelegenheid mee te nemen.

Stoelen zijn op dit moment nog niet nodig, een extra bbq wel...........hebben we die?

Als er nog vragen zijn, stel die dan ook graag.......wie weet hebben we wel een antwoord.

Aan het eind van de week of in het weekend volgt het laatste nieuws!

Madeleine en Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Wij hebben wat van die bbq-schalen, in een stevige aluminiumbak. Is er een muurtje of zo waar we die op kunnen zetten? Op de grond kan wel, maar is een beetje onhandig.
Onze normale bbq past helaas niet in de Oude Schicht...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
La-Clau

Bericht door La-Clau »

Eva, we hebben wel muurtjes maar die zijn een paar meter hoog, en zonder garantie dat de kat van de buren niet komt kijken. We hebben wel tafeltjes, is dat ook goed?
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Madeleine

Bericht door Madeleine »

Voor die schalen hebben we nog wel een paar stevige tafels.

--

En als reactie op een PB, het logeerbed is nu gereserveerd ;)
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen:
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Madeleine schreef:Voor die schalen hebben we nog wel een paar stevige tafels.
De onderkant wordt een tikje bloedheet, maar ik zag zojuist dat er een soort beugeltjes onder zitten, zodat je tafel niet gecremeerd wordt :D

Op de verpakking wordt overigens het advies gegeven de kartonnen verpakking te verwijderen alvorens de bbq aan te steken. Nou, okee dan.

Er liggen ook 6 tuinfakkels klaar. Leuk?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
La-Clau

Bericht door La-Clau »

Tuinfakkels zijn inderdaad leuk............nog geen idee of ik ze alle 6 kwijt raak, tuin is voor 90% een "tegel-tuin"
Maar we gaan ons best doen om ook wat aan de sfeer te doen natuurlijk
jacqueline

Bericht door jacqueline »

ik heb voor 30 juni die wijk eraf, dus nu moet het zowiezo doorgaan op 30 juni, anders heb ik die wijk voor niks vrij gekregen en de week erop kan ik er naar fluiten en kan ik dus niet komen. Dus niet verschuiven naar 7 juli AUB!!
Hedwich

Bericht door Hedwich »

Ik had al opgegeven dat ik wilde blijven slapen met eigen slaapzak, matje (maar dat is puur om iemand te kunnen ontzien die een beter bed nodig heeft om in te slapen) en knuffelbeer (indien logistiek haalbaar). Mijn beer is niet te leen. Ze behoeft geen oppas.
La-Clau

Bericht door La-Clau »

ach, ik heb mijn eigen knuffeltje al in bed
en voor de mensen die echt niet zonder kunnen, staan er nog een paar, hoewel daar dus geen beer bij zit
marlies
Gast

Bericht door marlies »

Madeleine schreef:Waar anders Marlies :mrgreen:
In een PM ofzo.