Ja dat is ws wel zo. Maar de oefeningen waar ik het over heb is meer "enkels vasthouden om vanuit liggende positie de benen naar boven te werpen (ala buikspier-oefening)" en tja misschien zit het bij mij ingebakken vanuit de middelbare school ofzo maar heb dan echt het gevoel dat meisjes zo "ieeeeeuwww" gaan roepen? want dan zit er nu eenmaal haar waar ze de enkels moeten vastpakken. misschien onderschat ik de meiden bij mijn sportschool ook wel hoor kan ook net zo goed zijn.Lydia schreef:Volgens mij hoef je dat niet te doen.
Wat mij vroeger wel eens opviel was dat bij gemixte trainingen vrouwen toch zachter werden behandeld hij oefeningen. Hoe sterker meisjes-achtig hoe zachter het ging. En andersom dus ook, hoe steviger (qua bouw) en minder stereotype hoe gelijker het ging op de mat.
Volgens mij wordt je als sterker waargenomen. Er gelden iets andere sociale regels op zo'n plek dan bij een universe-verkiezing.
Maar dat is mijn ervaring/mening.
dat vind ik nou wel weer lollig xDCitizen Erased schreef:Ik heb dat nog nooit gedaan (benen scheren) nu ik er zo over nadenk. Resulteerde pre-T in een pakketbezorger die van "hallo mevrouw" naar "hallo meneer" ging, na een blik op de benen te hebben geworpen
Ja heb je wel een punt, puur vanuit het sport ziende, maakt het geen bal uit. Misschien dan toch maar de stoute schoenen aandoen vrijdag..? Ik weet niet, heb ook niet zoveel te verliezen ook eigenlijk. Mja wordt ook al weer aangekeken door het extra gewicht dat ik draag.. nou ik kan er nog een paar dagen over dubbenNick schreef:Hoi Ender,
Persoonlijk ken ik veel mannen in mijn omgeving, die o.a. hun benen scheren. Vooral mijn vrienden die graag fietsen (in groep), die kennen allemaal geschoren benen. Tegenwoordig, doen zowel mannen als vrouwen dat. Ik persoonlijk kende er totaal geen last van, voor mijn testo gebruik en ook niet op heden.
Wel of niet je benen scheren, is eerder een persoonlijke vrije keuze "als man". En stilaan gewoon bij veel sporten, o.a. wielrennen, zwemmen, lopen, enz,.........
Grtz Nick.
@janine dit is puur vanuit sport-hoek perspectief. En zou juist denken dat een behaard been fijner is om te aaien ipv die bubbeltjes/stoppeltjes (lijkt me nogal ruw)?