benen scheren?

Make-up, kleding, en zo voort
Ender
Transgender

Re: benen scheren?

Bericht door Ender »

Lydia schreef:Volgens mij hoef je dat niet te doen.

Wat mij vroeger wel eens opviel was dat bij gemixte trainingen vrouwen toch zachter werden behandeld hij oefeningen. Hoe sterker meisjes-achtig hoe zachter het ging. En andersom dus ook, hoe steviger (qua bouw) en minder stereotype hoe gelijker het ging op de mat.

Volgens mij wordt je als sterker waargenomen. Er gelden iets andere sociale regels op zo'n plek dan bij een universe-verkiezing.

Maar dat is mijn ervaring/mening.
Ja dat is ws wel zo. Maar de oefeningen waar ik het over heb is meer "enkels vasthouden om vanuit liggende positie de benen naar boven te werpen (ala buikspier-oefening)" en tja misschien zit het bij mij ingebakken vanuit de middelbare school ofzo maar heb dan echt het gevoel dat meisjes zo "ieeeeeuwww" gaan roepen? want dan zit er nu eenmaal haar waar ze de enkels moeten vastpakken. misschien onderschat ik de meiden bij mijn sportschool ook wel hoor kan ook net zo goed zijn.
Citizen Erased schreef:Ik heb dat nog nooit gedaan (benen scheren) nu ik er zo over nadenk. Resulteerde pre-T in een pakketbezorger die van "hallo mevrouw" naar "hallo meneer" ging, na een blik op de benen te hebben geworpen :lol:
dat vind ik nou wel weer lollig xD
Nick schreef:Hoi Ender,

Persoonlijk ken ik veel mannen in mijn omgeving, die o.a. hun benen scheren. Vooral mijn vrienden die graag fietsen (in groep), die kennen allemaal geschoren benen. Tegenwoordig, doen zowel mannen als vrouwen dat. Ik persoonlijk kende er totaal geen last van, voor mijn testo gebruik en ook niet op heden.

Wel of niet je benen scheren, is eerder een persoonlijke vrije keuze "als man". En stilaan gewoon bij veel sporten, o.a. wielrennen, zwemmen, lopen, enz,.........

Grtz Nick.
Ja heb je wel een punt, puur vanuit het sport ziende, maakt het geen bal uit. Misschien dan toch maar de stoute schoenen aandoen vrijdag..? Ik weet niet, heb ook niet zoveel te verliezen ook eigenlijk. Mja wordt ook al weer aangekeken door het extra gewicht dat ik draag.. nou ik kan er nog een paar dagen over dubben :P

@janine dit is puur vanuit sport-hoek perspectief. En zou juist denken dat een behaard been fijner is om te aaien ipv die bubbeltjes/stoppeltjes (lijkt me nogal ruw)?
janine2363

Bericht door janine2363 »

>> janine dit is puur vanuit sport-hoek perspectief
Ah, OK, sorry, zijn er dan echt mensen die nog aan sport kunnen denken
met het beeld van een glad aaibaar been in je hoofd ? Euh, -wat- voor
sport hebben we het dan over ? ;-)

>> En zou juist denken dat een behaard been fijner is om te aaien ipv die bubbeltjes/stoppeltjes
Met uitzondering van een bepaalde "dekkend tapijt" variant is een glad
been Ab-so-luut To-taal On-weer-staan-baar, jeez, bunch 'o bloody amateurs
ga nog eens wat oefenen jullie ;-)

OMG, ik moet nu mijn hoofd onder een koude kraan gaan steken. Jullie hebben
een zeer slechte invloed op mij
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Lol, scheer je dan ook weg, voor je eigen gemoedsrust... :)
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

janine2363 schreef:>> janine dit is puur vanuit sport-hoek perspectief
Ah, OK, sorry, zijn er dan echt mensen die nog aan sport kunnen denken
met het beeld van een glad aaibaar been in je hoofd ? Euh, -wat- voor
sport hebben we het dan over ? ;-)

>> En zou juist denken dat een behaard been fijner is om te aaien ipv die bubbeltjes/stoppeltjes
Met uitzondering van een bepaalde "dekkend tapijt" variant is een glad
been Ab-so-luut To-taal On-weer-staan-baar, jeez, bunch 'o bloody amateurs
ga nog eens wat oefenen jullie ;-)

OMG, ik moet nu mijn hoofd onder een koude kraan gaan steken. Jullie hebben
een zeer slechte invloed op mij
haha je maakt me altijd aan het lachen xD weet ook niet goed hoe ik moet reageren.. je mag die van mij wel eens komen aaien? maar dan zijn ze ws niet babyglad... hmm
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

:)
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Ik heb de neiging hier mijn oestrogeen mannelijk behaarde brengen hier te gaan plaatsen als foto. In dit topic wordt het al een groot ding terwijl het dat gewoon niet is....
meerdere zakken met zaagsel
Amy

Bericht door Amy »

Die zwemmers en wielrenners scheren hun benen misschien zodat ze sneller gaan ivm minder weerstand? :P
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Yep. Toch geloof ik d'r niks van haha. Die zwempakjes zijn zo strak dat ze ook maar 5x mee gaan..
meerdere zakken met zaagsel
Lydia

Bericht door Lydia »

Amy schreef:Die zwemmers en wielrenners scheren hun benen misschien zodat ze sneller gaan ivm minder weerstand? :P
Het "flappert" minder bij de armen en benen. Het breekt het gevoel van snelheid en zodra je je van dat geflapper bewust bent wordt het een irritatie factor.

Voor sommigen is het "yeah, ik heb haar wheee" voor anderen "ik doe hier dingen, hou op met afleiden".

Ikzelf vond het gewoon lelijk, maar val nu ook in dat laatste kamp.
Sapere Aude
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Nate_0 schreef:Ik heb de neiging hier mijn oestrogeen mannelijk behaarde brengen hier te gaan plaatsen als foto. In dit topic wordt het al een groot ding terwijl het dat gewoon niet is....
"oestrogeen" en "mannelijk" in 1 zin gebruiken, knap hoor! xD
heb vroeger ook wel wedstrijd gezwommen maar kan me niet herinneren of ik toen ook scheerde, lijkt me haast van niet want ik zei altijd in de kleedkamer dat ja "mijn ouders wouden dat niet" (om maar een excuus te geven).. maar kan ook best van wel hoor (later).. geen idee meer van. Heb het echter nooit als een obstakel gevonden in het water (misschien te jong?)